HABER .7 .COM son dakika haberleri

11 Mar 2008

nuhun pastası



MALZEMELER
200gr petibör bisküvi
1 poşet kremşanti
1 subardağı süt
1tane muz 4/5 tane kayısı
1 çay bardağı çekirdeksiz üzüm
biraz ceviz biraz fındık
üzeri ne sos için hazır sos kullana bilirsiniz ben böyle denedim
2 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı bğ nişastası
2 çorba kaşığı kakao
4 çorba kaşığı toz şeker
1 su bardağı su
YAPILIŞI
önce toz kremşanti ile sütü mikserde çırpıyoruz geniş bir kase bisküvileride kırıp
ekliyoruz sonra doğradımız muz kayısı üzümler ceviz hepsini karıştırıp yaglı kağıtta şekil veriyoruz üzerine sos için un şeker nişasta kakao ve suyla karışım yapıp ocakta pişirelim
biraz soğuyunca pastamızın üzerine sürelim üzerinede hindistan cevizle süsleyelim
2/3 saat dinlendirelim dilimler halinde keselim ee servise hazır hadi bakalım afiyet olsun


arkadaşlar pcsaa da bir sorun oldu yeni pasta ekleyemedim blogumu açtıgım ilk gün bu pastayla açmıştım şimdide bu pastayla porselen demlik çay saatine katılıyorum umarım beğenirsiniz

9 yorum:

Tuğba dedi ki...

ellerine sağlık Rümeysacım,
İsmi gibi kendi de güzel bir pasta:)
sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım ziyaretine çok teşkr ederim çok memnun oldum bende seni ekledim linklerime..bu arada pastan harika tam benlik ellerine sağlık canım kocaman sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Canim yaaaa, bu pasta begenilmezmi, harika olmus, ellerine saglik, cok nefis görünüyor, ikinci defada görsek yine memnunuz, sevgiler...

TATLI DİYAR dedi ki...

canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ellerine sağlık gülümmmmmmmmmm
pasta nefisssssssssssssss
nerelerdesin görüşemiyoruz yaaaaaaa
senin sayfayada bir c box koyalım
seni öpüyorum tatlım görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

rümeysacım ne kadar güzel olmuş nuhun pastası.Ellerine sağlık kocaman sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

hayatım harika olmuş ellerine sağlık.malzemelere bak,tam nuhun pastası olmuş valla.sevgiler.

muko dedi ki...

off offf harika görünüyorr ellerine sağlık canım..

şengül dedi ki...

rumeysa çok güzel gözüküyor ellerine sağlık canım

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
yarismaya cok yakisan bir pasta olmus, ellerine saglik diyorum.

Artik tadina sizler baktiginiza göre tadinida siz bilirsiniz ama görüntü olarak harika oldugunu saniyorum.

Selamlar ve öptüm..