HABER .7 .COM son dakika haberleri

5 Mar 2008

ekmekler ve 2.sobem




sevgili arkadaşımhttp://yalnizkralice.blogspot.com/
ferzan beni sobelemiş çok teşekkürler bende neyle cevap vereyim diye düşündüm pazar günü kahvaltıya eşim sıcacık çıtır çıtır ekmek almış bende reçeller sürdüm ogullarıma afiyetle yediler ee nede olsa çocuklar tatlıyı çok seviyor artık sobeye geçeyimmi:)
SORULAR VE CEVAPLARI
S.1yemeyi ve yapmayı sevdiğiniz bir yemek?
C1. köfte ve patates diycem çünkü evde herkez çok seviyor
S.2.evliliğiniz evlenmeden önceki beklentilerinizi karşıladımı
(yani şimdiki aklınız olsaydı evlenirmiydiniz))?
C.2.evet kesinlikle mutluluk yönünden fazla bile karşıladı şimdide sonrada olsa eşimle evlenirdim çok iyi bir eşim ve 2 tane melek oğlum var
S.3.seçme şansınız olsaydı başka bir ülkede yada şehirde yaşamak istermiydiniz??
C3. hayır ben ülkemi ve şehrimi çok sevi yorum (varmıTÜRKİYE GİBİ bir ülke )))
S.4.günün en çok hangi vaktini seversiniz??
C.4.günün en çok seher vatni severim uyanınca dışarıyı izlemeyi sessizligi ogullarımın uyumasını

inşallah soruları yanıtlaya bilmişimdir ee bende kimi sobelesemmkii buldummmhttp://www.sevimliaile.blogspot.com/ kabul ederse sevimli aile şengülcüm seni sobeliyorum.

8 yorum:

şengül dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yaren dedi ki...

Rümeysacim ben sana hic küsermiyim ask olsun,ne olduki küseyim:))Bu ara sorma son hiz bloglarimizi güzellestirmeye calisiyoruz.Biliyorum sizleride ihmal ettim,kusuruma bakmayin canim.Ekmekler cok hos görünüyor:))Ellerine saglik canim,sevgiyle kal,öptüm.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Rümeysacım
yüreğine sağlık.Çok gzüel cevaplar vermişsin sobeye
ekmeklerde çok şirin

sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Ne güzel olmuş ekmekler ellerine sağlık

Tuğba dedi ki...

Ekmekler çok cici olmuş,ellerine sağlık..
sevgiler..

TATLI DİYAR dedi ki...

canımmmmmm
ekmekler çok sevimli olmuş
ellerine sağlık tatlım
öpüyorum seni
görüşürüz şeker

muko dedi ki...

çok tatlı görünüyor ekmekler harika ya:)

mutlu bir evliliğin olmasıda çok güzel canım
mutluluğun daim olsun inş

Damak Tadı dedi ki...

Ekmek dilimleri çok nefis görünüyorlar,ellerine sağlık canım..

Sevgiler