HABER .7 .COM son dakika haberleri

13 Mar 2008

patatesli gözleme



HAMURU. İÇİN MALZEMELER

1 kğ un
1 paket yaş maya 40gr
1 yemek kaşığı tuz aldığı kadar su
HARCI İÇİN MALZEMELER
1 kg patates
tuz kırmızı biber
maydonoz

önce ılık su ile un maya tuzdan hamur yapıyoruz bekletiyoruz mayası gelmesini
haşlanmış patatesleri püre haline getiriyoruz eziyoruz baharatlarını ve maydonozu ekleyip karıştırıyoruz mayalanan hamurlarda yumurtadan biraz büyük yumaklar yapıyoruz yaptımız biryumağı çay tabağı büyüklüğünde açıp hazırladığımız harçtan bir kaşık üzerine koyup kenarlarından kapatarak tekrar yumak yapıyoruz onu tekrar tabak büyüklüğünde açıp tavada gözleme pişirir gibi iki taraflı yağlayıp pişiriyoruz afiyet olsunnh

18 yorum:

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Rümeysacigim,ben cok severim gözlemeyi ellerine saglik cok nefis olmuslar.Sabah sabah canim cekti inan,ben seni ekledim ama sen beni eklememisin canim.:(

selamlarimla.

Yaren dedi ki...

Patatesli gözlemen nefis görünüyor canim benim,ellerine saglik.CAyla harika olurdu.Afiyetler olsun.Ellerine saglik Rümeyscim.Sevgiyle kal.

Naşide Dönmez dedi ki...

rumeysacım ellerine sağlık.resmini göremedim ama yinede güzel oluguna eminim:))

emineninemekleri dedi ki...

Rümeysacim, canim ellerine saglik. Bayilirim gözlemeye.

Kocaman öpyüorummmmmmmmmmmm
Emos

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm gözleme hemde patatesli bayılırım tam benlik harika olmuş ellerine sağlık canım...sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Rümeysacım
benn bayılırım gözlemeye sıcak sıcak içinde peynir yada reçel olacak yanında da bir bardak çayy
üfff
Ellerine sağlık
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik canim.Iyi geceler.

Aybike dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok güzel olmuş gözleme. Patatesli ve ıspanaklı beni favorilerimdir. Öpüyorum canım. Sevgiler...

muko dedi ki...

ımmmmmmmmmm çok güzel görünüyor,ellerine sağlık canım

anneminkizıyim dedi ki...

Rümeysa ellerine saglik canim ne güzel yapmissin, nefis görünüyorlar, emeklerine saglik, hiim simdi birini ben aldim haberin olsun, sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Ay Rümeysam şimdi çayımın yanına nasıl güzel olurdu sıcak sıcak :(
Ellerine sağlık canım benim, enfes olmuş,
Öpüyorum seni...

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
gözlemeler bir harika:)
sevgiler..

keskinli dedi ki...

selam canim
tamda pazar kahvaltisi icin agzima layik olmus canim ellerine saglik
o güzel yorumun icinde cok tesekkürler beni nasil mutlu ediyorsun anlatamam yarinden itibaren rahatim insallah yine gelirim chate gülmeye hazirin olun :))

dolmaningunlugu dedi ki...

Gozlemeler nefis gozukuyorlar ellerinize saglik afiyetler

Selamlar..

Adsız dedi ki...

misss miss ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

deneyin bencede bizde çok sevilir gözlemenin her çeşidi

Adsız dedi ki...

ellerine saglık

Adsız dedi ki...

mrb
ellerinize sağlık..benim en sevdiğim hamur işi..patatesliside nefis olur...