HABER .7 .COM son dakika haberleri

16 Mar 2008

MANTAR KURABİYELER



"Allahümme Rabbenâ. Ezhibi'l-be'se, işfi, ente'ş-şâfi. Lâ şifâen illâ şifâüke, şifâen lâ yuğâdiru sekamen."

"Allah'ım, sen bütün insanların Rabbisin. Bu hastanın ızdırabını gider. Şifa ver. Şifayı veren sensin. Senden başka şifa yaratan yoktur. Ancak senin şifan vardır. Bu kuluna da hastalıktan eser bırakmayacak şekilde şifalar ihsan eyle."

sevgili ayşe ablacım böyle güzel birşey bulmuş hastalar için herkezden blogunda dua yayınlamasını istemiş allah bütün hastalarımıza acil şifalar versin diyerek bende bu
duayı yayınlıyorum
MALZEMELER
125 gr margarin
yarım çaybardağı sıvı yağ
1 tane yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
2 yemek kaşığı yoğurt
1su bardağı buğday nişastası
3/5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
İÇİ İÇİN
1 su bardağı çekirdeksiz kuru üzüm biraz ceviz
üzerine 2 yemek kaşığı kakao

HAZIRLANIŞI
oda sıcaklığında yumuşatılmış margarinimizi ve pudra şekerini yoğuruyoruz
yumurta sıvı yağ yoğurt sırayla eklenir nişasta un ve kabartma tozu da ekleniz
bir güzel yoğrulur yoğurduğumuz hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alınır
elimizle biraz açıp içine üzüm ve ceviz konup tekrar yuvarlayarak kapatılır tepsiye alınır
küçük ped şişe kapakları varya onu önce suya sonra kakaoya batırıp kurabiyelerin üzerine
bastırılıp kurabiyeye mantar şekli verilir daha sonra 175 drc fırında pişirilir

ben biraz unuttum bunları siz fazla unutmayın beyaz kalsınlar daha güzel görünüyor ozaman arkadaşlar çaylarınızın yanına alın bakalım hadi afiyet olsun

19 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalarr
ellerinize sağlıkk enfess olmuş kurabiyelerr manatar kurabiyeye bayılırımm kıyır kıyır emeklerinize sağlıkk tarifiniz yayında katılımınız için çokk teşekkürlerrr güzel gecelerr mutlu haftalarr

Aynur dedi ki...

bi ben deneyemedim bunu ayol:) ama deniycem en kisa zamanda

muhtesem olmuslar

ellerine saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar rümeysa elleine saglik, mantar kurabiyler harika olmus, bende daha denemedim, insallah kismet ourda bir gün bende denerim, sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Rümeysa elerine saglik, duanida Allahim tüm hastalara sifalik vermesi dileyi ile AMIN diyorum, sevgiler...

emineninemekleri dedi ki...

Rümeysacim, canim kurabislerinde gözlemende harika olmusalr. Ellerine emegine saglik canim benim......


Kocaman öpyüorummmmmmmmmmmmmm
Emos

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm bende yapıyorum ve çok seviyorum harika olmuş canım ellerine sağlık..kocaman sevgiler

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

harika olmus kurabiyeler canim ellerine saglik.Hep duyardimda hic denememistim en kisa zamanda ins.

selamlarimla.Duayada amiiinnnn diyorum.

muko dedi ki...

hımm enfes görünüyorlar ellerien sağlık..
bugünlerde yapsammı diye düşünüyordum
buradada görünce artık farz oldu yapmak
severek yediğimiz kurabiye çeşididirr

rümeysaninrüyasi dedi ki...

yap yap mukaddercim afiyetle ömercim yesin

şengül dedi ki...

rumeysa canımellerine sağlık kurabiyeyi deseverim zaten görüncede canım istedi

Adsız dedi ki...

Rümeysacım beni ziyeret etmişsin bir iade-i ziyeret edeyim dedim, zebra keki tavsiye ediyorum gerçekten çok şık duruyor, eldeki malzemeleri değerlendirmekte fayda var, çünkü ala ala mutfakta kıpırdayacak yer kalmadı diyebilirim:) Ayrıca bağlantılarına beni eklemen beni son derece sevindirdi teşekkürler. Bir de son olarak gözümü gözlemeden alamadım diyeyim:) Sevgiler...

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim cok sevindim benide linkine ekledigin icin.Bende ekliyorum hemen.Umarim iyi dost oluruz.
Mantar kurabiyelerin cok güzel olmus eline saglik.
Görüsmek üzere bye bye.

yesildomates dedi ki...

canım arkadaşım ziyaretin için çok teşk.
beni mutlu ettiniz..

ben sizi ekledim bile...
ellerine sağlık..kurabiyeler çok güzel görünüyo..öptüm..görüşmek üzere...

Yaren dedi ki...

Rümeysacim cok harika görünyor,gercektende mantara benzemis.Önce mantar sandim:))Ellerine saglik canim,sevgiyle kal.

yildiz dedi ki...

Kandilin mübarek ve hayirlara vesile olmasi dilegiyle,sevgiler...

Kurabiyeler cok güzel ellerine saglik...

Adsız dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. simdiden Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar deneyin bencede

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

rumeysa ellerine sağlık