HABER .7 .COM son dakika haberleri

3 Mar 2008

kırmızı mercimek çorbası



bu gün bir uyandık ankarada lapa lapa kar yağır çok pencereden izledim biraz hem sevindim hemde üzüldüm biraz oğlum okula gidecekti ama 10 dk sonra durdu bende bloğuma yemek ekleyim diye pc ye geçtim ee bu karda sıcak bir çorba iyi gider dedim ve ekledim şimdi artık tarife geçelim
MALZEMELER
1 su bardağı kırmızı mercimek
1 tane kuru soğan
1 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı yağ
1 yemek kaşığı salça
1 tatlı kaşığı tuz 1/5 lt su yada etsuyuda olur
1 yemek kaşığı nane
1tatlı kaşığı pulbiber
HAZIRLANIŞI
önce tencereye yağı alalım soğanı ince yemeklik doğrayalım pembeleşinceye kadar pişirelim1 kaşık unu ekleyip karıştıralım ardından salçayı ekleyelim yıkanmış mercimekleride ekleyip tuzunu nanesini biberide ekleyip karıştıralım suyunu ekleyip pişirelim piştikten sonra biraz ılıyınca blendırdan geçirelim birazda limonsıkıp sıcak sıcak içelim AFİYET OLSUN

13 yorum:

Adsız dedi ki...

YA BEN BU GÜN EKLEDİM AMA 2 MART YAZIYOR NEYSE OLSUN ARTIK

şengül dedi ki...

rumeysacım mercimek çorarbasını çok severim seninde ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canım kabul edersen seni sobeledim.mercimek çorban çok güzel görünüyorellerine sağlık.sevgiyle kal

sibellebutikpasta dedi ki...

Mercimek çorbasını ben de çok severim, eline sağlık Rümiş. Ankara buluşmasına gelecek misin?

Adsız dedi ki...

selam canım, davetiyen aşağıda...güzel bir tarif yayınlayıp bana yayınladığını haber vermen yeterli sana dönüp tarifi kopyalayıp benim sitemde yayınlayacağım...sevgilerimle


DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,

Hanımlarla yapılan günlere,

Beş çayına gelen misafirlere,

Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ

*** http://sefertasi.blogcu.com ****

YANİ BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "17" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

dolmaningunlugu dedi ki...

Merhaba Rumeysacigim
Mercimek corbasi en sevdigim corbalardan birisi ellerinize saglik nefis gozukuyor.
Guzel gunler diliyorum..

Tuğba dedi ki...

çorbaların kralı budur:)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

♥ Kimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com

Feyza Fidan dedi ki...

Rümeysacım, ellerine sağlık canımcım..En çok sevdiğim çorbalardan biridir bu :)
Sevgiler..

EZGi :)) dedi ki...

canım ellerine saglık çok güzel sunmuşsun.çok hoş görünüyor.logonu ekledim canım.kocaman sevgiler

emineninemekleri dedi ki...

Rümeysa canim, ellerine saglik. Bu soguk günlerde missss gibi.

Öpüyorum............
Emos

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuş çorban canın,ellerine sağlık..))Çok severim mercimek çorbasını..))


Sevgilerle

Adsız dedi ki...

canim nefis hersey ellerine saglik buarada oglumun ve benim sitemede bekleriz
www.kucukprensinkucukduyasi.blogcu.com
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com
öpüldün canimin ici