HABER .7 .COM son dakika haberleri

7 Mar 2008

kaşarlı poğaça






çok teşekkür ediyorum <((ÖNCELİKLE BÜTÜN BAYANLARIN))

((8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUM)))


ben ikbal gürpınarı çok severim gerek yaşam tarzıyla gerekse konuşmalarıyla yaptığı işlerle
dünde programını izlerken bir söz ler söyledi benimde çok hoşuma gitti bende sizlerle paylaşmak istedim ben çok beğendim bakalım sizlerde beğencekmisiniz


(( BİRGÜN BAŞINIZA BİRŞEY BİRDERT GELDİĞİNDE GELİRSE
(( ALLAHIM BENİM ÇOK BÜYÜK BİR DERDİM VAR DEMEYİN
((DERDİNİZE DÖNÜNN
((BENİM ÇOK BÜYÜK ALLAHIM VAR DEYİN))




MALZEMELER
2 tane yumurta
1 çay bardağı ılık süt
1 çay bardağı ılık su
1 çay bardağı sıvı yağ
yarım paket margarin
1 paket yaş maya
2 çorba kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
aldığı kadar un


ÜZERİ İÇİN
1 yumurta sarısı
50 gr kaşar rendesi

HAZIRLANIŞI
2 yumurtanının 1risini ve diğerinin beyazını kırıyoruz sarısını üzerine ayırıyoruz
yumuşatılmış margarin sıvı yağ karıştırıyoruz sonra sütü ekliyoruz yaş mayayı 1 çy b ılık suyla karıştırıp ekliyoruz tuzu şekeride ekliyoruz aldığı kadar unuda ekleyip kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapıyoruz hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlak yapıyoruz tepsiye diziyoruz hamur bitince yumurta sarısını sürüp rende kaşarlardan serpiyoruz fırında pişirip sıcak sıcak afiyetle yiyoruz AFİYET OLSUNN

16 yorum:

keskinli dedi ki...

selam canisi
ikbalin sözlerine bayildim hemserim o benim bende cok severim kendisini
pogacalarda sahane ellerine saglik
iki tanecik aldim urdan sabah cayinda yerim gec geliyorum ama biliyorsun misafirim var kusura bakma idare et ablani emi öptüm

HULYA dedi ki...

Rümeysa'cığım,
Öncelikle kadınlar günün kutlu olsun canım.Kaşarlı poğaçandan çayın yanına bir tane aldım gidiyorum.ellerine sağlık canım.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

Yaren dedi ki...

Rümeysacim kasarli pogacalar harika görünüyor ,ellerine salgik canim.Ayrica dünya kadinlar günün kutlu olsun,sevgiyle kal,öptüm hayatim,

anneminkizıyim dedi ki...

merhabalar rümeysa ellerine saglik canim, harika bir kasarli poaca olmus , sevgiler...
Kadinlar günün kutlu olsun !!!!

dolmaningunlugu dedi ki...

Merhaba
Bende sizin kadinlar gununuzu kutluyorum ve pogacalar nefis gozukuyor ellerinize saglik.
Sevgiler...

emineninemekleri dedi ki...

Canikom, pogacalarin nefissssssss nefissssssssssss ellerine saglik canim.

Kocaman öpüyorum..........
Emos

muko dedi ki...

İkbal'i bnede çok severim ve sözüüde çok güzel miş cidden kulağa küpe yapılması gereken sözlerden biri

poğacada nefis olmuş ellerine sağlık

muko dedi ki...

İkbal'i bnede çok severim ve sözüüde çok güzel miş cidden kulağa küpe yapılması gereken sözlerden biri

poğacada nefis olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

sELAM CANIM,
eLLERİNE SAĞLIK POĞAÇALAR NEFİS NEFİSSS:))) Keşke uzanmak almak kabil olsa...Bu güzel tarifin ve katılımın için çok teşekkürler canım tarifini yayına verdim sevgilerimle, iyi pazarlar dilerim;
İkbal in sözünü de her an hatılrlamayı Allah nasip etsin hepimize...

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Selamlarimla rümeysa hanim,sayfaniz cok hosuma gitti izninizle linklerime eklemk istiyorum sizi.
Ayrica pogacalar güzel görünüyorlar ellerine saglik canim.

Ilkbal gürpinari bende cok severim ve severek izlerim.Görüsmek dilegiyle hoscakalin.
serap

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 18http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;09.03.2008--16.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.kadininmutfagi.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "18" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...... ayşegül KADININ MUTFAĞI

şengül dedi ki...

rumeysacım ikbalin sözleri çok güzelmiş biraz düşününce amamsenin poçalarında hem çok basit ve çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Rümeysacım ellerine sağlık
kaşarlı poğaöa harika görünüyor
ve paylaştığın gzüel söz için de çook teşkkürler

mutlu haftalar
sevgiyle kal

sarımutfak-hande dedi ki...

harikaolmuş eline sağlık cnm
iyi haftalar sana
sevgiler

Aynur dedi ki...

Ikbal i bende cok severdim ama bu program yapmaya baslayanlar asabilesiyo sanirim.Insanlara nasil cikisiyolar.Bu duruma uyuz oluyorum.Gecende bir kadin benim kumam var cok mutluyum dedi ve olay bitti :) Ikbal cok cok cok (kendi tabiri ile) sinirlendi.bunda bu kadar sinirlencek ne vardi anlamadim.yok ben duymamis olayim yok bilmem ne.eskiden hayatlar bu sekilde yasaniyodu ve eskiden kalma halaa bi sürü insan var bunu bu kadar yadirgamanin anlami yokkiii...

neyse konumuza dönelim :) Elllerine saglik canimcim cok nefisler

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

poğacanız çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık defterime not ettim,yalnız 1paket yaş maya 42gr.fazla değil mi?