HABER .7 .COM son dakika haberleri

5 May 2009

kuarabiyeler

MALZEMELER
*1 tane yumurta
*yarım paket margarin
*yarım su bardağı sıvı yağ
*1 su bardağı pudra şekeri
*3 yemek kaşığı kakao
*aldığı kadar un
*1 paket kabartma tozu
HAZIRLANIŞI
*oda sıcaklığında eritilmiş margarin pudra şekeri karıştırılır sıvı yağ yumurta un kabartma tozuda eklenerek yumuşak kurabiye hamuru yoğrulur hamur iki eşit parçaya ayrılır birisi beyaz sade kalır diğer ayırdığımız hamura kakao katılarak tekrar yogrulur hamurlar ayrı ayrı 1cm kalınlığında açılır sade hamur üzerine kakaolu hamur konur rulo yapılır hamurlar buzlukda 5 dk bekletilir sonra çıkarıp dilimler halinde keserek yağlanmış tepsiye dizilir fırında pişirilir.

30 yorum:

Unknown dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK NE ZAMANDIR KURABİYE PİŞMİYOR EVİMDE TATMADIĞIM BİR LEZZETİ DENEMEK İSTİYORUM BU NEDEN OLMASIN?

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefisgörünüyorlar ee içinde kakao var zaten tadı da müthiştir.

Sevgiler,
Evren

akasyakokusu dedi ki...

Eline sağlık canım..Çayımla ne hoş giderdi..
İkisini alayım hemen..

atesböcegi dedi ki...

nefis olmus canim. ellerine saglik. cayi demledim bak kurabiyeleri kapta gel rejim falan dinlemeden bunlari bi yiyelim. sevgiler canim.

Birsel ve İrem dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok hoş görünüyor. Kıyır kıyır, harika lezzette bir kurabiye olduğunu tahmin edebiliyorum. Yiyenlere afiyetler olsun. Sevgilerimi gönderiyorum.

Pembe Tatlar dedi ki...

İlk başta göze hitap eden bir kurabiye eminim tadıda harikadır ellerine sağlık...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika görünüyor kurabiyelerin canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

muko dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CaNIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLARE
SEVGİLERİMLE...

made in funda dedi ki...

ellerine sağlık canım.nefisler..

Lezzet Gemisi dedi ki...

şahane görünüyor. ellerine sağlık canım. izninle birini bebişim için alıyorum. :)) sevgiler....

şengül dedi ki...

Rumeysa'cım ellerine sağlık canım çok güzel olmuş kurabiyeler.

beyaz mendil dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık hayatım.Sevgilerimle

İNCİ dedi ki...

Bu kurabiyeyi ilk yaptığımda ilk kızıma hamileydim sağolsun annemler doğum temizliğine yardıma gelmişlerdi.Bende onlara hazırladığım ikramlar arasında bu kurabiyelerden yapmıştım.7 yıl geçmiş aradan.Hatıralarım canlandı yeniden:)
Çok çok güzel gözüküyorlar ellerin dert görmesin cnm...

SOFRAM dedi ki...

Çok sevdiğim bir kurabiye çeşididir, sizinki de çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, sevgilerimle...

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık canım,Çayla ne hoş giderdi..
Yiyenlere afiyetler olsun,sevgilerimi gönderiyorum:)

anneminkizıyim dedi ki...

Harika kurabiyeler varmis rümeysada, canim ellerine saglik. Anneler günün kutlu olsun sevgiler....

yildiz dedi ki...

Mutlu ve huzurlu bir anneler günü gecirmeni diliyorum,sevgiler...

Marifetane hobi dedi ki...

Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

Adsız dedi ki...

anneler günün kutlu olsun sevgiler canım www.missgibi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

anneler günün kutlu olsun sevgiler canım www.missgibi.blogcu.com

oyunhamurum dedi ki...

tüm annelerimizin ve anne adaylarımızın anneliği ruhunda taşıyıp çocuğum yok ama ben bir anneyim diyebilenlerin anneler günü kutlu olsun.. sevgilerle

Yaren dedi ki...

Rümeysacim bu kurabiyeler cok lezzetli oluyor.Annecim de cok güzel yapiyor.Benim yapmama gerek kalmiyor.Seninkilerde nefis görünüyor canim,ellerine saglik.Gecte olsa anneler günün kutlu olsun canim.Sevgilerimi biraktim:)

Ayse Pamuk dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

Doyumluk.... dedi ki...

Olsa yenirdi şimdi.Lahmacunlarına da bayıldım.eline sağlık.

Aysultan... dedi ki...

nerelerdesin canım:)
alttaki lahmacunlarda güzel olmuş eline sağlık:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık Rümeysacım..

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor canim kurabiyeler, ellerine saglik. Sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Harika kurabiyeler elelrinize saglik.sevgiler

Melek* dedi ki...

canım ellerine sağlık güzel gözüküyorlar

gelincik dedi ki...

kucak dolusu sevgiler arkadaşımaaa http://gelincigindunyasi.blogcu.com http://gelinciklehayatadair.blogcu.com