HABER .7 .COM son dakika haberleri

24 Haz 2009

baklava

MALZEMELER( hamuru için)
*1 su bardağı yoğurt
*yarım su bardağı sıvı yağ
*1 tane yumurta
*1 yemek kaşığı üzüm sirkesi
*1 yemek kaşığı limonsuyu
*1 çay kaşığı tuz
*1tatlı kaşığı nişasta
*1 paket kabartma tozu
*aldığı kadar un
AÇMAK için (nişasta)
*içi için arzu ettiğiniz kadar ceviz
üzeri için
*yarım paket margarin yarım su bardağı sıvı yağ
ŞERBETİ İÇİN
*3 su bardağı toz şeker
*3 su bardağı su
*yarım limon suyu
HAZIRLANIŞI
*hamur malzemeleri sırayla eklenerek yoğrulur ele yapışmayacak yumuşak bir hamur yapılır 40 pezeye ayrılır teker teker tabak büyüklüğünde açılır nişasta serperek üst üste alınır ve kırk beze birden merdene ile açılır kareler halinde kesilir içine ceviz koyup kapatılır üçgen şeklinde tepsiye dizilir yağı iyce kızdırılır ve üzerine gezdirilir fırında pişirilir tatlı sıcakken soğuk şerbet dökülür

18 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Rümeysacigim ellerine saglik canim, baklavan harika, sevgilerimle....

atesböcegi dedi ki...

nefisss... Ellerin dert görmesin canım

TAZE NANE dedi ki...

BAKİLER SEVGILER ADINA NİCE DILEKLER VARDIR,
ÖLÜMÜ BILE AYIRIR SAYMAYAN GONULLER VARDIR.
MESAFELER ARAYA SET CEKMISSE NE CIKAR, DUALARDAN BIRLESEN GONULLER VARDIR.

Damak Tadı dedi ki...

Hayırlı Kandiller Rümeysa'cığım..


Baklavan nefis görünüyor,ellerine sağlık..Sevgiler..

Birsel ve İrem dedi ki...

Baklava süper, ellerine sağlık. Kandilin mübarek, duaların kabul olsun.

Marifetane hobi dedi ki...

Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir.Regaib Kandiliniz mübarek olsun!

Gönül dedi ki...

hayatım çok teşekkür ederim güzel yorumun ve desteklerin için..sevgilerimle öpüyorum

serpilobakizi dedi ki...

Akşam görüştüğümüzde baklava var dememiştin ama ben geldim iki dilim
aldım ellerine sağlık sevgiler canım

serpilobakizi dedi ki...

Cnım merhaba cboxa msj bırakayım demiştim ama ne göreyim istemediğin msj silmek için benim arkadaş listemde (bülent menekşe) var
sayfasında açıklamış nasıl silineceğini kolay gelsin canım

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık canım,

mutlu pazarlar..

Gönül dedi ki...

hayatım heyecan bitti evet...baştan beri destekçilerimdendin çok teşekkür ederim...sevgilerimle öpüyorum

TAZE NANE dedi ki...

Ah ben bayıla bayıla yerim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler......

gelincik dedi ki...

baklava deyince akan sular durur kimse hayır diyuemez tabiki bende ellerine sağlık canım enfes görünüyor sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
tatil dönüşü görüşmek dileğiyle,
sevgiyle kal.

SOFRAM dedi ki...

Ev yapımı baklava, harika olmuş canım, ellerine sağlık, sevgilerimle güzel bir hafta sonu diliyorum...

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık canım pek severim:)

Adsız dedi ki...

Making money on the internet is easy in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat link building[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses little-known or little-understood avenues to produce an income online.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinesi
döner makinesi
çay kazanı
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi mutfak
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com