HABER .7 .COM son dakika haberleri

30 Ara 2008

KOLAY PROFETEROL


yeniyılınızı tüm yüreğimle kutlar daha niceyıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte görmenizi geçirmenizi diliyorum.. dün rüya yarın hayaldir..rüyayı mutlu,hayali umutlu yapan bugündür,gönlünüz neyin özlemini çekiyorsa yarınlar size onu getirsin....YENİ YILIN KUTLU OLSUN..!!..
MALZEMELER
*1 paket bebe bisküvisi8200gr)
*3 tane elma
*1 bardak ceviz
üzeri için
*1paket hazır çikolata sos
*yarım su bardağı su
*2 kaşık kakao
*2 kaşık nişasta
HAZIRLANIŞI
*bisküviler kırılır elmalar kabukları soyarak rendelenir eklenir cevizde eklenir elinizle biraz karıştırarak küçük toplar yapıp tepsiye alıyoruz üzerine hazırladınız hazır çikolata sos ya da kakao su nişasta toz şekerle karıştırıp pişirdiniz ev usulü sosdan birer kaşık üzerlerine koyuyoruz birazda ceviz serperek tatlı pastamızı servise hazır hale getiriyoruz

16 yorum:

yildiz dedi ki...

Mutlu,saglikli ve huzurlu bir yil gecirmeniz dilegiyle,sevgiler....

anneminkizıyim dedi ki...

Canim Rümeysacigim, sana ve ailene, saglikli, mutlu ve huzurlu nice yillar diliyorum.
Profeteroller de nefis görünüyor ellerine saglik, sevgiler....

akasyakokusu dedi ki...

CANIM MERHABA.PROFİTEROLLERİN NEFİS GÖRÜNÜYOR..İKİSİNİ ALAYIM YENİ YILINI KUTLAYIP GİDEYİM.
NİCE YILLARA.

keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar

kelebeklisaniyeler dedi ki...

2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!

Bir Dilim Düş dedi ki...

2009 tüm güzellikleriyle hepimizi sarsın!!

Sevgiler,
Evren

sibellebutikpasta dedi ki...

Rümeysacım, sağlık ve mutlulukla dolu bir yıl dileğiyle sevgiler...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

arkadaşlar hepinizin yeni yılı kutlu olsun allah sağlıklı uzun ömürler versin yorumlarınız dilşekleriniz için çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

yeni yılınız kutlu olsun

Adsız dedi ki...

rumeysa hanım tarifleriniz çok güzel ellerinize sağlık ben şevval az öncede yazdım ama adsız çıktı hoşçakalın

Tuğba dedi ki...

Rümeysacım,
bende senin gibiyim.Anca tarif ekleyebiliyorum,ziyaretlere gelemiyorum.Ama sayfanı özlemişim.İnşaallah daha sık gelmeye çalışıcam canım.sevgiler..

Aybike dedi ki...

Rümeysa'cım ellerine sağlık. Yeniden başladım blog hayatıma. Minicik bebişimle uğraşıyordum ne zamandır. Yazılarına cevap veremedim canım kusura bakma. Çok öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..

anneminkizıyim dedi ki...

Rümeysacigim, nerelerdesin canim yaa.
Bloguma gel, bak ankarada bir güzel kurs basliyor, katilman gerek, buyur duyruya bak, sevgiler....

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm ben iyiyim sen nasılsın?
profeteroller harika olmuş ye beni diyorlar ellerine sağlık öptüm seni kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşım valla tarif hoş ve lezzetli görünüyor zaten küçüklüğümden beri bebe bisküvisini çok severim ellerine sağlık