HABER .7 .COM son dakika haberleri

10 Nis 2010

çikolata soslu kek


MALZEMELER
*3 tane yumurta
*1su bardağı süt
*yarım su bardağı sıvı yağ
*1su bardağı toz şeker
*1 paket kabartma tozu
*aldığı kadar un
* üzeri için 1 paket çikolata sos isteğe göre ceviz fındık hindistan cevizi
HAZIRLANIŞI
Y umurta şeker iyice çırpılır sıvı yağ süt eklenerek tekrar çırpılır un kabartma tozuda eklenip yağlanmış kalıba alınarak pişirilir .üzerine hazırlanan çikolata sos dökülür ve dilimlenir afiyet olsun.........

30 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefissss :)))

Sevgiler,
Evren

Pembe Tatlar dedi ki...

Off süper gözüküyorr ellerine saağlık..

Mutlu pazarlar:))

Aybike dedi ki...

Gerçekten canım istedi. Ellerine sağlık. Enfes görünüyor...

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.Ne olursa olsun artık kek yapıcağım çok özendim:)

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim anneler günün kutlu olsun,

sevgiler....

Yaren dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis görünüyor,sahsen kendilerini cok severim.Afiýet seker olsun.Güzel bir hafta diliyorum,sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

selam:)
Rumeysacığım kekin süper güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler

Aybike dedi ki...

Canım seni mimledim. İnternette yemekteyiz etkinliği için. Çok öpüyorum, katılımını bekliyorum vakit bulabilirsen. Sevgiler...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba arkadaşlar!
Hobidünyam Woman Forum tarafından düzenlenen yemek etkinlikliklerinin 6.sı "KAHVALTILIKLAR" Etkinliğine ben http://fatosla-lezzetli-tarifler.blogspot.com
ev sahibeliği yapacağım 22 EYLÜL _15 EKİM tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için kahvaltılık yiyecekler yapıp resmiyle birlikte tarifinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da fatos.ozturk@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum :)Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK ÜZERE...

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler...

Yaren dedi ki...

Nerelerdesin Rümeysacim,insal. hersey yolundadir.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nerelerdesin? Çok uzun zaman oldu. Merak ettim.
Dilerim bir problem yoktur.
Sevgiyle kal.

anneminkizıyim dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun... Tüm arkadaşların Kurban Bayramı?nı en içten dileklerimle kutlar, sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun!

sağlık dedi ki...

hepsi çok güzel

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ellerine sağlık canım sevgiler

Unknown dedi ki...

hayirli kandiller :)

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık canım..
hani insanın şöyle akan çikolatadan bir parmak alası geliyor:)
sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

RUMEYSACIM BEN GELDİM
ELLERİNE SAĞLIK
İLK GELİŞİM
BANA DA BEKLERİM
:)))

Vanessa Mercado dedi ki...

nice pics!!! enjoyed your blog...

visit my blog...

http://voguelyvan.blogspot.com/

kisses!!!

Adsız dedi ki...

sahihhadits.blogspot.com

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK
MMM MİS OLMUŞ
:)))

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yemek tarifleri dedi ki...

canım ellerine sağlık başarılar

Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...


https://www.beratendustriyel.com.tr/
Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...

Teşekkürler

RanzaSepeti dedi ki...

https://www.ranzasepeti.com.tr

Ranza modelleri dedi ki...

https://www.ranzasepeti.com.tr

Ranza Çeşitleri dedi ki...

https://www.ranzasepeti.com.tr

egitimweb dedi ki...

Paylaşımlarını her geçen gün güzel oluyor. takip etmekten mutlu oluyoruz. Eğitim Haber ve Hidroponik, Emre BÜYÜK

Adsız dedi ki...

BRT Mutfak olarak empero servisi, öztiryakiler servisi, electrolux servisi, portabianco servisi, inoksan servisi, fagor servisi, edesa servisi ve onarım hizmeti veriyoruz.