HABER .7 .COM son dakika haberleri

26 Oca 2009

köfteli patates oturtma ve P. D. Ç. S. E 35



malzemeler
*1kl patates
*2 tane domates
*2 tane biber
*1 diş sarımsak
tuz kara biber
*1 yemek kaşığı domates salçası
köftesi için malzemeler=
*300gr kıyma
*2 dilim bayat ekmek içi
*1 kuru soğan
* 1 diş sarımsak
*biraz maydanoz
*köfte baharatı
*1 tatlı kaşığı salça
tuz ve istediğiniz baharatlar
kızartmak için sıvı yağ
HAZIRLANIŞI
Önce köftemizi bütün malmelerini kariştırark yoğurup şekillendiriyoruz,daha sonra patateslerimizin kabuklarını soyup halka şekline doğrayarak yağda kızartıyoruz fırın tepsisine alıyoruz köfteleride hafifden kızartıyoruz üzerlerine diziyoruz domates ve biberlerinide dizdikden sonra salçamızı sulansırıp üzerine gezdiriyoruz fırına gönderiyoruz pişiyor ve afiyetle yiyoruz AFİYETLER OLSUN

27 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Rümesyacığım döktürmüşsün vallahi.harika görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Görüntüsü bile yeterli Rümeysa'cığım..Ellerine sağlık şekerim..


Güzel bir hafta dileyip sevgilerimi gönderiyorum..

Adsız dedi ki...

RUMEYSACIGIM TARİFİN İÇİN TEŞEKKÜRLER ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR BEKLİYORUM SEVGİLER

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Yemeğin harika görünüyor, ellerine sağlık. Akşama da ne yapsam diyordum, yemeğin bana fikir verdi. Sevgiler.

atesböcegi dedi ki...

Merhabalar,
ziyaretin beni onurlandi. Güzel yorumun icinde tesekkürler. Yine beklerim.

Köfteli patates oturtma cok harika görünüyor. Ellerine saglik canim.
Blogunda cok güzel. Takipcinim.

Sevgiler Ümmühan

Bir Dilim Düş dedi ki...

Rümeysacığım ellerine sağlık valla süpperrr!!!Neler yapmışsın böyle!!!
Harika valla harikaaa!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşım bloguma bir yazı ekledim ilgilenirsen sevinirim güzel bir hafta geÇirmen dileğiyle http://gelincigindunyasi.blogcu.com

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

belgin kıral dedi ki...

yazdığım yoruma bir şey oldu, umarım gelmiştir, sevgiler canım:)

keskinli dedi ki...

CANIM ELLERINE SAGLIK
harika bir lezzet inanmayacksin ama bende aksama yaptim ocakta pisiyor kalp kalbe karsi derler :)) öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

Canim eline saglik,sikça yaparim ve her seferinde sevilen bir lezzettir ellerine saglik,çok guzel gorunuyor,opuldun.

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar Rümeysacigim, ellerine saglik, nefis olmus. Ayni yemegi aksam ben ev halki icin yaptim. Cok güzel bir lezzet, sevgiler....

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

sanırım bir akşam bende böyle bir yemek yapmalıyım :) canım köfte çekti ellerinize sağlık

İlker Ergin dedi ki...

Canım benimde sık sık yaptığım bir yemektir.Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.çok öptüm canım.sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık rumeysa hanım tadı güzeldir eminim ama görüntü zaten süper bayıldım ve acıktım

rümeysaninrüyasi dedi ki...

arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için begendinize bende sevindim sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

mmmmmm... en sevdiğim yemeklerden biri. çok iştah açıcı görünüyor. ellerine sağlık canım. sevgiler...

Aysultan... dedi ki...

Köfte patates oturtma harika görünüyor.
Rümeysacığım ellerine sağlık:)
Bende mimin var cevaplarsan sevinirim,
sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

vallahı ellerıne saglık kuzum döktürmüssün yıne mutlu güzel günler dılerım canım hayırlı günler yalnız ben blogcuda degılım artık oraya yorum yazmassın oldumu canım öpüldün..

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş yanına pilavla ne güzel gider
öpüldün cnm

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Rümeysacım,
nefis bir yemek bayılırım. Patates ve kööftenin olduğu herşey güzeldir bence:))
sevgiler..

Yaren dedi ki...

Rümeysacim cok nefis görünüyor.Patatesle köfte zaten bir araya gelince hic kötü olurmu.Ellerine saglik canim benim,afiyet seker olsun.Güzel bir hafta sonu diliyorum ve kocaman sevgilerimi birakiyorum:)

sibellebutikpasta dedi ki...

Acıktırdın beni valla Rümiş:-))eline sağlık canım
Sevgiler

Aybike dedi ki...

Çok severim, elinize sağlık..

Leyla Poyraz dedi ki...

canım köfteli patates harika olmuş..ellerine sağlık..Sevgilerimi gönderiyorum..

RUMEYSA dedi ki...

hmm ellerine sağlık çok lezzetli görünüyoooo en sevdiğim yemeklerden biridir köfte patates heeki fırındaysaaa :)

Adsız dedi ki...

merhaba ya bu yemek çok nefis gözüküyor.tadıda öyledir..elelrinize sağlık